Styrekontoret er bemannet av en Servicemedarbeider, Silje Kreim Gullbrå. Hun er tilgjengelig for beboere på styrekontoret, og per epost! Alle bes henvende seg per epost, brev eller telefon grunnet Covid-19! skal man møte opp på styrekontoret skal man ha munnbind for og minske evnt smitte.
Magndag: kl. 10.00 - 14.00
Tirsdag: kl. 10:00 - 14:00
Onsdag: kl. 14:00 - 18:00
Du kan nå kontoret på telefon nedenfor mandag - fredag
fra klokken 09.00 til 16.00 (18.00 onsdager)
Utenfor arbeidstidene ta kontakt per epost, ved akutte henvendelser ring vakttelefonen på 941 64 840.
Nordås borettslag har et samarbeid med en vaktmestertjeneste.
Henvendelser som haster gjøres til borettslagets vakttelefon.
Andre henvendelser gjøres til styret@nordaasborettslag.no
Vakttelefon. 941 64 840
Styret har 1 medlem som har hoved ansvaret for all dugnad oppgaver.
Alexander Magnussen er styrets dugnadsansvarlig, du kan nå han ved og ringe +47 469 43 699
Dugnadsansvarlig i blokkene er som følger:
A+G - blokken: Alf Karsten Kristoffersen,
B - blokken: Margareth Johansen,
E - blokken: Vervet er ledig - ta kontakt med styret
Vedrørende utleie av lokaler, venligst ta kontakt med
Margareth Johansen på epost eller telefon!
E-post:
utleie@nordaasborettslag.no
Telefon:
+47 93 05 80 21
Priser:
Utleie beboere, kr. 1000
Utleie ekstra dag, kr. 500
Utleie ungdoms- og klassefester, kr. 2000
Utleie barnebesøk, kr. 1500
Utleie møtevirksomhet kr. 1500
Utleie annen selskapelighet, kr. 2500
(alle priser inkluderer utvask)
Besøksdresse:
Nordåsbrotet 2, 5235 Rådal
Forretningsadresse:
Postboks 7280, 5020 Bergen
Tlf:
+47 55 13 53 60
E-post:
styret@nordaasborettslag.no
created with
Website Builder .